Myslíme na Váš komfort pri nakupovaní, preto sme pre vás celý proces zjednodušili. Vrátenie a reklamácia tovaru sú teraz otázkou len niekoľkých minút. Stačí vám na to iba zopár klikov.

Nevyhovujúci tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia objednávky.

1. krok - Zabalenie tovaru

Tovar dôkladne zabaľte do pôvodného balenia alebo krabice a zabezpečte ho proti poškodeniu.
Produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave.

2. krok – Výber požiadavky

Vyberte si, či chcete tovar reklamovať alebo vrátiť. Zadajte číslo objednávky a váš e-mail. Ak sa číslo vašej objednávky v systéme nezobrazí, zvoľte možnosť „Založiť prípad ručne“ (nachádza sa v spodnej časti stránky).

Tento postup platí rovnako pre registrovaných aj neregistrovaných používateľov.

3. krok – Vyplnenie formulára

Vyplňte formulár s dôvodom vrátenia alebo reklamácie a odošlite ho. Potvrdenie dostanete e-mailom.

4. krok - Výber dopravy a odoslanie tovaru

Môžete si vybrať jedného z našich zmluvných prepravcov Packetu alebo DPD, pričom systém (po schválení naším pracovníkom nasledujúci pracovný deň) automaticky vygeneruje adresný štítok, ktorý stačí vytlačiť a nalepiť na balík. Tovar potom odnesiete na vami zvolenú pobočku. Poštovné zaplatíte len v prípade, že sa rozhodnete tovar vrátiť.
Ak uprednostňujete iný spôsob prepravy, môžete si ju zabezpečiť sami a postupovať podľa pokynov na prepravu, ktoré dostanete e-mailom. Dbajte na to, aby bola odoslaná do 14 dní od prijatia objednávky na nasledujúcu adresu:
Sola Switzerland EU
Vrátenie tovaru e-shop SK
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovenská republika
Neposielajte tovar na DOBIERKU! Zamestnanci skladu nemajú možnosť zásielku prevziať a zaplatiť. Potvrdenie o prevzatí zásielky odporúčame uschovať až do doby, kým nedostanete informáciu o jej prevzatí.
Ďakujeme za pochopenie!

5. krok – Výber spôsobu vrátenia peňazí

Na výber máte rôzne možnosti refundácie. Je už na vás, či si zvolíte vrátenie platbou (PayPal), prevodom na bankový účet alebo prostredníctvom zľavového kupónu na ďalší nákup. Vo väčšine prípadov trvá prevod obvykle 2 – 5 pracovných dní.

6. krok - Sledovanie priebehu

Po odoslaní tovaru môžete sledovať stav svojej reklamácie alebo vrátenia prostredníctvom e-mailových upozornení. Budeme vás informovať o každej zmene v priebehu spracovania.

V prípade nejasností vám radi poradíme na solapoint@solapoint.sk 
alebo na +421 37 285 14 14 (PO – PIA: 9:00 – 18:00).