FAQ
Najčastejšie otázky našich zákazníkov týkajúce sa výrobkov značky SOLA.
Sme Vám k dispozícii na telefónnom čísle + 421 37 285 14 14 alebo nám napíšte na solapoint@solapoint.sk.
Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9.00 do 18.00 h.
Nemôžeme vytvoriť objednávku v mene zákazníka. Všetky transakcie prijímame elektronicky a nákup vykonáva zákazník na adrese www.solapoint.sk.
Vyberte si produkty, vložte ich do košíka a kliknite na možnosť "Pridať zľavový kupón". Systém automaticky prepočíta hodnotu objednávky a zníži sumu, ktorá sa má zaplatiť, o hodnotu kupónu. Upozorňujeme, že na jednu objednávku možno použiť len jeden zľavový kupón, ktorý sa nevzťahuje na náklady na doručenie.
Skontrolujte, či ste zľavový kód napísali správne (zbytočná medzera, bez diakritiky atď.). Ubezpečte sa, že zľavový kód nie je po dátume platnosti a či neplatí len na vybrané produkty. Môžete sa tiež obrátiť na naše zákaznícke centrum na tel. č. + 421 37 285 14 14 alebo nám napísať e-mail na solapoint@solapoint.sk, a my Vám skontrolujeme platnosť zľavového kódu.
Jednou z najčastejších príčin je nesprávne zadané prihlasovacie meno (e-mailová adresa) alebo heslo k účtu. Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na odkaz „Zabudli ste heslo?“ dostupný na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Ak sa napriek správnemu heslu nemôžete prihlásiť, kontaktujte nás, určite vám pomôžeme.
Účet si môžete vytvoriť dvoma spôsobmi:
1. Kliknite na ikonku panáčika v pravom hornom rohu stránky. Budete presmerovaní na stránku Môj účet, kde môžete vyplniť Vaše osobné údaje.
2. Účet si môžete vytvoriť aj počas nakupovania. Po pridaní produktov do košíka prejdite na ďalší krok objednávky a vytvorte si účet.
- Ak nakupujete na firmu, po presmerovaní do pokladne kliknite na „Vytvoriť účet“ a začiarknite „Chcem sa registrovať ako spoločnosť“.
Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte naše zákaznícke centrum na e-mailovej adrese solapoint@solapoint.sk.
O možnostiach platby sa dozviete viac tu. https://solapoint.sk/content/5-bezpecna-platba
V každom newsletteri nájdete v dolnej časti odkaz, ktorým sa môžete odhlásiť z odberu marketingových emailov. Svoju požiadavku môžete tiež nahlásiť na Zákazníckom centre zaslaním správy na techsupport@solapoint.sk.
Skontrolujte, či e-maily neskončili v priečinku SPAM a či je Váš zákaznícky účet vytvorený na platnú e-mailovú adresu. Ak je vaša e-mailová adresa správna a e-maily nie sú v priečinku SPAM, kontaktujte nás, určite to spolu vyriešime.
Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte naše zákaznícke centrum na e-mailovej adrese solapoint@solapoint.sk.
Áno, ale len v prípade, že nakupujete na firmu – registrácia je v tomto prípade povinná. Ak nakupujete ako fyzická osoba, účet si vytvárať nemusíte, ale registrácia vám prinesie množstvo výhod, ako sledovanie stavu objednávky, históriu nákupov a benefity Sola Bonus Clubu.
Objednávku môžeme odoslať na akúkoľvek adresu uvedenú počas vytvárania objednávky. V doručovacích údajoch môžete vybrať možnosť "pridať novú adresu".
Ak tovar ešte nebol vyexpedovaný, bude to pravdepodobne možné. Kontaktujte naše Zákaznícke centrum a určite to spolu vyriešime.
Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu, odkaz na opakovanie platby nájdete v časti Môj účet na karte História a podrobnosti objednávky. Platí len pre registrovaných užívateľov. Neregistrovaní užívatelia dostanú link na platbu na email.
Pošlite e-mail na adresu solapoint@solapoint.sk s priloženým potvrdením o platbe. Akonáhle situáciu vyriešime, budeme vás kontaktovať.
Objednávku môžete zrušiť prihlásením sa do svojho Vášho účtu dovtedy, kým nedostanete e-mail „Potvrdenie objednávky“. Ak je vedľa vybranej objednávky viditeľný odkaz "Zrušiť objednávku", je možné zrušenie objednávky. Táto možnosť je k dispozícii len na obmedzený čas. Ak túto možnosť nevidíte, objednávku už nie je možné zrušiť. Ak máte pochybnosti, kontaktujte zákaznícky servis.
Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr k Vašej spokojnosti, najneskôr však do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
Nevyhovujúci tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia objednávky.
Sola príbory sú vyrobené z vysokokvalitnej nehrdzavejúcej ocele.
Produkty Sola si možno kúpiť priamo v Sola Pointe – predajni, ktorá sa nachádza v sídle spoločnosti Sola Switzerland, na Novozámockej ulici 1065 v Ivanke pri Nitre. A, samozrejme, online v eshope www.solapoint.sk a v predajnom reťazci COOP Jednota.
Aké sú hlavné rozdiely medzi jednotlivými príbormi? Len v dizajne, alebo aj v kvalite, materiáloch? Rozdiely medzi príbormi sú kvalitatívne a rovnako sa odlišujú aj dizajnovo. Spoločnosť Sola rozlišuje 5 rád produktového portfólia, ktoré sa líšia tvarmi, ale rovnako aj funkčnosťou.
Platinum Line: luxusná príborová línia s dutými rúčkami
Premium Line: vysoko kvalitné, kované príbory so zameraním na detail
7th Generation: Unikátna príborová línia, ktorá vzniká kombináciou rôznych dekorov rúčok
Master Line: kompletný produktový rad, určený špeciálne pre potreby sektora HoReCa
Elite Line: príborová línia, ktorá je kombináciou funkčnosti, jednoduchosti a dostupnej ceny
Ak chcete predĺžiť životnosť svojich príborov, ideálne ich umývajte ručne. Pokiaľ však nie je uvedené inak, príbory značiek Sola je možné umývať v umývačke riadu.
Spoločnosť Sola Switzerland odporúča dodržiavať nasledujúce zvyky pri dennom používaní príborov:
Opláchnite príbor ihneď po použití za účelom znížiť chemické reakcie solí a kyselín.
Umyte príbory pred prvým použitím a po každom ďalšom použití tiež.
Nenechávajte príbory namočené vo vode cez noc. Minerálne soli obsiahnuté vo vode môžu poškodiť ich povrch.
Príbory z nehrdzavejúcej ocele skladujte vždy oddelene od strieborných príborov.
Nože umývajte v umývačke vždy oddelene od ostatných príborov.
Lyžice a vidličky umiestnite v umývačke vždy lyžicou a hrotmi smerom hore, aby ste tak zabezpečili ich lepšie umytie.
Ihneď po skončení umývacieho programu príbor vyberte z umývačky a osušte. Zvlášť dbajte o čepele nožov.
Nikdy nenechávajte príbory v zatvorenej, vlhkej umývačke riadu.
Vždy sa držte pokynov výrobcu umývačky riadu a návodu na použitie chemických čistiacich prostriedkov.
Produkty vyrobené z dreva vo všeobecnosti nie sú vhodné do umývačky riadu. Môže dôjsť k rozpadu v prípade, že takýto výrobok pozostáva z lepených častí.
Nože Sola sa môžu brúsiť elektrickou brúskou, ale aj použitím brúsneho kameňa a brúskou na nože.
Rozdiel medzi označením CR a CNS je posúdenie odolnosti voči korózii. Označenie CNS je druh najkvalitnejšej ocele vďaka prítomnosti niklu a ďalších obsiahnutých prvkov v malom množstve. Označenie CR kvôli chýbajúcemu niklu je menej odolný voči korózii.
Ak posudzujeme príbor z hľadiska jeho odolnosti voči korózii, čísla 18/10 a 18/0 označujú pomer chrómu a niklu v zliatine ocele, z ktorej je príbor vyrobený. Označenie 18/0 znamená, že zliatina obsahuje 18% chrómu a 0% niklu. 18/10 je označenie pre obsah 18% chrómu a 10% niklu v zliatine ocele. Obsah niklu v zliatine oceľ síce zmäkčuje, avšak robí ju zároveň kvalitnejšou a odolnejšou voči korózii. Príbory bez obsahu niklu v zliatine sú síce tvrdšie, avšak menej odolné voči hrdzaveniu.
Hoci sú príbory Sola vyrobené z nehrdzavejúcej ocele, neznamená to, že nemôžu podľahnúť korózii. Dochádza k nej najčastejšie v dôsledku nesprávneho umývania, resp. ponechávania príborov vo vlhkom prostredí.
Spoločnosť Sola Switzerland spĺňa všeobecné ekologické štandardy ako:
Produktovú recykláciu
Rozumné zaobchádzanie s prírodnými zdrojmi
Splnenie prísnych emisných kritérií vlastných fabrík (certifikáty ISO)
Príbory Sola je možné recyklovať v rámci vlastnej produktovej recyklácie.
Áno, produkty, ktoré sú v ponuke v eshope spoločnosti Sola Switzerland, možno zakúpiť aj priamo v predajni Sola Point. V predajnom reťazci COOP Jednota možno nájsť len niektoré vybrané produkty Sola.
Nie. Spoločnosť Sola Switzerland pod svojimi značkami hliníkové príbory nepredáva.