FAQ

Najčastejšie otázky našich zákazníkov týkajúce sa výrobkov značky SOLA.

ZÁKAZNÍCKE CENTRUM
ZĽAVOVÉ KUPÓNY
MÔJ ÚČET
PLATBA
TECHNICKÉ OTÁZKY
OBJEDNÁVKA
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA
PRODUKTY SOLA
Zľavový kupón
ZÁKAZNÍCKE CENTRUM
Ako môžem kontaktovať zákaznícke centrum?

Sme Vám k dispozícii na telefónnom čísle + 421 37 285 14 14 alebo nám napíšte na solapoint@solapoint.sk.

V akom čase môžem kontaktovať zákaznícke centrum?

Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9.00 do 18.00 h.

Môžem vytvoriť objednávku telefonicky?

Nemôžeme vytvoriť objednávku v mene zákazníka. Všetky transakcie prijímame elektronicky a nákup vykonáva zákazník na adrese www.solapoint.sk.

ZĽAVOVÉ KUPÓNY
Ako použiť zľavový kupón?

Vyberte si produkty, vložte ich do košíka a kliknite na možnosť "Pridať zľavový kupón". Systém automaticky prepočíta hodnotu objednávky a zníži sumu, ktorá sa má zaplatiť, o hodnotu kupónu. Upozorňujeme, že na jednu objednávku možno použiť len jeden zľavový kupón, ktorý sa nevzťahuje na náklady na doručenie.

Nefunguje mi zľavový kód. Čím to môže byť spôsobené?

Skontrolujte, či ste zľavový kód napísali správne (zbytočná medzera, bez diakritiky atď.). Ubezpečte sa, že zľavový kód nie je po dátume platnosti a či neplatí len na vybrané produkty. Môžete sa tiež obrátiť na naše zákaznícke centrum na tel. č. + 421 37 285 14 14 alebo nám napísať e-mail na solapoint@solapoint.sk, a my Vám skontrolujeme platnosť zľavového kódu.

MÔJ ÚČET
Nemôžem sa prihlásiť do svojho účtu. Čo mám robiť?

Jednou z najčastejších príčin je nesprávne zadané prihlasovacie meno (e-mailová adresa) alebo heslo k účtu. Ak ste zabudli svoje heslo, kliknite na odkaz „Zabudli ste heslo?“ dostupný na prihlasovacej stránke. Nové, náhodne vygenerované heslo bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii. Ak sa napriek správnemu heslu nemôžete prihlásiť, kontaktujte nás, určite vám pomôžeme.

Ako vytvoriť účet?

Účet si môžete vytvoriť dvoma spôsobmi:
1. Kliknite na ikonku panáčika v pravom hornom rohu stránky. Budete presmerovaní na stránku Môj účet, kde môžete vyplniť Vaše osobné údaje.

2. Účet si môžete vytvoriť aj počas nakupovania. Po pridaní produktov do košíka prejdite na ďalší krok objednávky a vytvorte si účet.

  • Ak nakupujete na firmu, po presmerovaní do pokladne kliknite na „Vytvoriť účet“ a začiarknite „Chcem sa registrovať ako spoločnosť“.
Chcem zrušiť svoj účet. Ako to môžem spraviť?

Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte naše zákaznícke centrum na e-mailovej adrese solapoint@solapoint.sk.

PLATBA
Ako môžem zaplatiť za objednávku?

O možnostiach platby sa dozviete viac tu. https://solapoint.sk/content/5-bezpecna-platba

TECHNICKÉ OTÁZKY
Ako sa odhlásim z odberu newsletterov?

V každom newsletteri nájdete v dolnej časti odkaz, ktorým sa môžete odhlásiť z odberu marketingových emailov. Svoju požiadavku môžete tiež nahlásiť na Zákazníckom centre zaslaním správy na techsupport@solapoint.sk.

Prečo nedostávam e-mailové správy zo solapoint.sk?

Skontrolujte, či e-maily neskončili v priečinku SPAM a či je Váš zákaznícky účet vytvorený na platnú e-mailovú adresu. Ak je vaša e-mailová adresa správna a e-maily nie sú v priečinku SPAM, kontaktujte nás, určite to spolu vyriešime.

Chcem zrušiť svoj účet. Ako to môžem spraviť?

Ak chcete svoj účet odstrániť, kontaktujte naše zákaznícke centrum na e-mailovej adrese solapoint@solapoint.sk.

OBJEDNÁVKA
Musím mať vytvorený účet, aby som si mohol/mohla objednať tovar?

Áno, ale len v prípade, že nakupujete na firmu – registrácia je v tomto prípade povinná. Ak nakupujete ako fyzická osoba, účet si vytvárať nemusíte, ale registrácia vám prinesie množstvo výhod, ako sledovanie stavu objednávky, históriu nákupov a benefity Sola Bonus Clubu.

Môžem si objednať tovar na inú adresu, ako mám uvedenú v Mojom účte?

Objednávku môžeme odoslať na akúkoľvek adresu uvedenú počas vytvárania objednávky. V doručovacích údajoch môžete vybrať možnosť "pridať novú adresu".

Môžem zmeniť obsah svojej objednávky?

Ak tovar ešte nebol vyexpedovaný, bude to pravdepodobne možné. Kontaktujte naše Zákaznícke centrum a určite to spolu vyriešime.

Nepodarilo sa mi dokončiť online platbu. Ako môžem dokončiť platbu?

Ak sa Vám nepodarilo dokončiť platbu, odkaz na opakovanie platby nájdete v časti Môj účet na karte História a podrobnosti objednávky. Platí len pre registrovaných užívateľov. Neregistrovaní užívatelia dostanú link na platbu na email.

Zaplatil/a som objednávku, peniaze boli stiahnuté z účtu a objednávka má stále stav "Očakáva sa platba", čo mám urobiť?

Pošlite e-mail na adresu solapoint@solapoint.sk s priloženým potvrdením o platbe. Akonáhle situáciu vyriešime, budeme vás kontaktovať.

Dá sa objednávka stornovať?

Objednávku môžete zrušiť prihlásením sa do svojho Vášho účtu dovtedy, kým nedostanete e-mail „Potvrdenie objednávky“. Ak je vedľa vybranej objednávky viditeľný odkaz "Zrušiť objednávku", je možné zrušenie objednávky. Táto možnosť je k dispozícii len na obmedzený čas. Ak túto možnosť nevidíte, objednávku už nie je možné zrušiť. Ak máte pochybnosti, kontaktujte zákaznícky servis.

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA
Ako dlho musím čakať na spracovanie reklamácie?

Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr k Vašej spokojnosti, najneskôr však do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

Ako reklamovať alebo vrátiť tovar?

Myslíme na Váš komfort pri nakupovaní, preto sme pre vás celý proces zjednodušili. Využívame systém Retino, takže na celú reklamáciu vám stačí iba zopár klikov.

Celý postup nájdete TU.

Tovar mi nevyhovuje, dokedy ho môžem vrátiť?

Nevyhovujúci tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia objednávky.

PRODUKTY SOLA
Z akých materiálov sa vyrábajú príbory značky Sola?

Sola príbory sú vyrobené z vysokokvalitnej nehrdzavejúcej ocele.

Kde všade máte predajne, kde sa dajú kúpiť produkty Sola?

Produkty Sola si možno kúpiť priamo v Sola Pointe – predajni, ktorá sa nachádza v sídle spoločnosti Sola Switzerland, na Novozámockej ulici 1065 v Ivanke pri Nitre. A, samozrejme, online v eshope www.solapoint.sk a v predajnom reťazci COOP Jednota.

Aké sú hlavné rozdiely medzi jednotlivými príbormi? Len v dizajne, alebo aj v kvalite, materiáloch?

Aké sú hlavné rozdiely medzi jednotlivými príbormi? Len v dizajne, alebo aj v kvalite, materiáloch? Rozdiely medzi príbormi sú kvalitatívne a rovnako sa odlišujú aj dizajnovo. Spoločnosť Sola rozlišuje 5 rád produktového portfólia, ktoré sa líšia tvarmi, ale rovnako aj funkčnosťou.

Platinum Line: luxusná príborová línia s dutými rúčkami
Premium Line: vysoko kvalitné, kované príbory so zameraním na detail
7th Generation: Unikátna príborová línia, ktorá vzniká kombináciou rôznych dekorov rúčok
Master Line: kompletný produktový rad, určený špeciálne pre potreby sektora HoReCa
Elite Line: príborová línia, ktorá je kombináciou funkčnosti, jednoduchosti a dostupnej ceny

Môžem príbory Sola umývať v umývačke riadu?

Ak chcete predĺžiť životnosť svojich príborov, ideálne ich umývajte ručne. Pokiaľ však nie je uvedené inak, príbory značiek Sola je možné umývať v umývačke riadu.

Ako sa mám správne starať o príbor?

Spoločnosť Sola Switzerland odporúča dodržiavať nasledujúce zvyky pri dennom používaní príborov:

Opláchnite príbor ihneď po použití za účelom znížiť chemické reakcie solí a kyselín.
Umyte príbory pred prvým použitím a po každom ďalšom použití tiež.
Nenechávajte príbory namočené vo vode cez noc. Minerálne soli obsiahnuté vo vode môžu poškodiť ich povrch.
Príbory z nehrdzavejúcej ocele skladujte vždy oddelene od strieborných príborov.
Nože umývajte v umývačke vždy oddelene od ostatných príborov.
Lyžice a vidličky umiestnite v umývačke vždy lyžicou a hrotmi smerom hore, aby ste tak zabezpečili ich lepšie umytie.
Ihneď po skončení umývacieho programu príbor vyberte z umývačky a osušte. Zvlášť dbajte o čepele nožov.
Nikdy nenechávajte príbory v zatvorenej, vlhkej umývačke riadu.
Vždy sa držte pokynov výrobcu umývačky riadu a návodu na použitie chemických čistiacich prostriedkov.

Možno výrobky z dreva umývať v umývačke riadu?

Produkty vyrobené z dreva vo všeobecnosti nie sú vhodné do umývačky riadu. Môže dôjsť k rozpadu v prípade, že takýto výrobok pozostáva z lepených častí.

Ako môžem brúsiť nože značky Sola?

Nože Sola sa môžu brúsiť elektrickou brúskou, ale aj použitím brúsneho kameňa a brúskou na nože.

Aký je rozdiel medzi príbormi označeným CR a CNS?

Rozdiel medzi označením CR a CNS je posúdenie odolnosti voči korózii. Označenie CNS je druh najkvalitnejšej ocele vďaka prítomnosti niklu a ďalších obsiahnutých prvkov v malom množstve. Označenie CR kvôli chýbajúcemu niklu je menej odolný voči korózii.

Čo znamená značenie 18/10 a 18/0?

Ak posudzujeme príbor z hľadiska jeho odolnosti voči korózii, čísla 18/10 a 18/0 označujú pomer chrómu a niklu v zliatine ocele, z ktorej je príbor vyrobený. Označenie 18/0 znamená, že zliatina obsahuje 18% chrómu a 0% niklu. 18/10 je označenie pre obsah 18% chrómu a 10% niklu v zliatine ocele. Obsah niklu v zliatine oceľ síce zmäkčuje, avšak robí ju zároveň kvalitnejšou a odolnejšou voči korózii. Príbory bez obsahu niklu v zliatine sú síce tvrdšie, avšak menej odolné voči hrdzaveniu.

Môže mi príbor hrdzavieť?

Hoci sú príbory Sola vyrobené z nehrdzavejúcej ocele, neznamená to, že nemôžu podľahnúť korózii. Dochádza k nej najčastejšie v dôsledku nesprávneho umývania, resp. ponechávania príborov vo vlhkom prostredí.

Je možné príbor recyklovať?

Spoločnosť Sola Switzerland spĺňa všeobecné ekologické štandardy ako:
Produktovú recykláciu
Rozumné zaobchádzanie s prírodnými zdrojmi
Splnenie prísnych emisných kritérií vlastných fabrík (certifikáty ISO)
Príbory Sola je možné recyklovať v rámci vlastnej produktovej recyklácie.

Je možné všetky výrobky, ktoré sú v ponuke eshopu, kúpiť aj na predajni?

Áno, produkty, ktoré sú v ponuke v eshope spoločnosti Sola Switzerland, možno zakúpiť aj priamo v predajni Sola Point. V predajnom reťazci COOP Jednota možno nájsť len niektoré vybrané produkty Sola.

Máte v ponuke aj hliníkové príbory?

Nie. Spoločnosť Sola Switzerland pod svojimi značkami hliníkové príbory nepredáva.

Zľavový kupón