Vrátenie tovaru

30.10.2019

Ako vrátiť tovar?



1. krok
1. krok
Tovar, ktorý sa rozhodnete vrátiť, zabaľte dôkladne do krabice alebo pôvodného balenia. Podľa možnosti použite všetky ochranné prvky z pôvodného balenia, aby sa produkt cestou nepoškodil. Myslite na to, že produkt musí byť vrátený v pôvodnom stave.



2. krok
2. krok
Vyplňte prosím Formulár na vrátenie tovaru a priložte ho spolu s kópiou pôvodnej faktúry do zásielky. Nezabudnite prosím uviesť aj číslo účtu, na ktorý vám pošleme peniaze za vrátený tovar. Vďaka kompletne vyplnenému formuláru nám pomôžete vrátenú objednávku rýchlejšie spracovať.

Formulár na vrátenie tovaru



3. krok
3. krok
Keď produkt spolu s formulárom zabalíte, pošlite zásielku najneskôr do 14 dní od jej prevzatia na adresu:

Sola Switzerland s.r.o.
Vrátenie tovaru e-shop SK
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovenská republika


UPOZORNENIE:
Odložte si potvrdenie o odoslaní zásielky, pokým zásielku neprijmeme. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia počas doručenia. Vrátený tovar prosím neodosielajte na dobierku, takáto zásielka sa bude musieť vrátiť späť na Vašu adresu.



4. krok
4. krok
Pár dní počkajte. Vrátené objednávky spracujeme, hneď ako to bude možné. Obvykle to trvá 2 – 5 pracovných dní.



5. krok
5. krok
Keď vašu vrátenú zásielku skontrolujeme a spracujeme, dáme vám vedieť. Peniaze vám vrátime na váš účet. Vo väčšine prípadov prevod peňazí na váš účet trvá obvykle 2 – 5 pracovných dní.




 

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom chatu,
e-mailom na solapoint@solapoint.sk alebo na tel. č. +421 37 285 14 14.


Používame cookies, aby ste mali z nášho webu lepší zážitok. Viac info